Criterios de
evaluación
A continuación se especifican los criterios de evaluación
por los que os podéis guiar a la hora de realizar el trabajo y, a su vez,
evaluar los trabajos de vuestros compañeros y compañeras:- Uso de diversas fuentes de recogida de datos. Se han realizado entrevistas, consultado libros y artículos, visitado instalaciones específicas de dicha modalidad…
- Claridad en la exposición. El texto está ordenado, utilizan un discurso conciso, se ciñen a la pregunta, utilizan gráficos y esquemas de ayuda…
- Uso de TICs. Se utilizan videos, audios, fotos, foros…
- Trabajo colaborativo. Si se elabora un video o se toma una foto, aparecen todos los miembros del grupo. Si se realiza una entrevista, participan todos en el audio.
- Describe la estructura de la modalidad
a.
Tipo de juego. Directo o indirecto.
b.
Tipo de duelo. Por ejemplo, 1:1 (uno
contra uno), 2:2, etcétera.
c.
Tipo de instalación y sus
características.
d.
Material y relación con la pelota. Tipo
de pelota y herramientas[1]
que se utilizan en la modalidad. Especificar cómo se relacionan los jugadores
con la pelota (la golpean, la reciben y la lanzan, la retienen…)
e.
El saque[2]
y el resto. Desde dónde se saca (distancia y zona de saque) y a dónde se saca
(distancia y ubicación del sub-espacio de saque).
f.
Forma de ganar y perder el tanto. Cómo
se consigue ganar el tanto (especificar las formas) y cómo se pierde el tanto
(especificar las formas).
g.
Especificar si existen situaciones
excepcionales como la raya (arraia, xixa, ratlla) y cuándo se
hacen y se juegan, y cómo influye en el juego.
h.
Marcador límite. Especificar a cuánto se
juega.
6.
Describe
la acción de juego
a.
Especificar quién es el encargado de
realizar el primer golpeo (saque, ferida, traure).
b.
Ubicación habitual en el saque-resto de
los jugadores de los dos bandos.
c.
Especificar los tipos de golpeo más
habituales de la modalidad.
d.
Especificar las jugadas (dirección de la
pelota) más habituales de la modalidad, durante el saque, el resto y el juego
de intercambio.
Ebaluazio
irizpideak
Jarraian, talde lana egiterakoan kontuan izan ditzakezuen
ebaluazio irizpideen zio nagusiak zehaztu dira. Era berean, zuen kideen lanak
ebaluatzeko erabil ditzakezue.
1. Datuak jasotzeko iturri ezberdinak erabiltzea. Elkarrizketak gauzatu dira,
liburuak eta artikuluak irakurri eta aztertu, jokamolde horiek praktikatzeko
instalazioak bisitatu eta aztertu dira…
2. Aurkezpenaren argitasuna. Testua ordenatua dago, zehaztasunez
idatzia (betelanik gabea), galderari erantzuten dio, grafikoak eta lagungarri
izan daitezkeen eskemak erabili dira…
3. IKT-tresnen erabilera. Bideoak, audioak, argazkiak, foroak…
erabili dira.
4. Kolaborazio lana. Bideoa, argazkia edo dena delakoa sortzean/egitean,
taldekide guztiak agertzen dira bertan. Hau da, guztien parte hartzea ziurtatu
da. Elkarrizketaren bat eginez gero, guztiek egin dituzte galderak.
5. Jokamoldearen egitura zehaztu.
a. Joko mota. Zuzena edo ez
zuzena.
b. Duelu edo norgehiagoka mota. Adibidez,
1:1 (bat baten aurka edo buruz burukoa), 2:2, eta abar.
c. Instalazio mota eta beronen
ezaugarriak.
d. Materiala eta pilotarekiko
erlazioa. Jokamoldean erabili ohi diren pilota mota eta erreminta/k (erremintak Euskal Pilotan bakarrik). Zehaztu nola erlazionatu ohi diren
pilotariak pilotarekin (jo egiten dute, jaso/jaurti, irristatuz bidali edo
atxiki ).
e. Sakea (Valentziarren kasuan,
sakea edo Ferida) eta errestoa. Nondik (sakearen lehenengo botearen edo ez badago, pilotariaren
kokapenaren distantzia eta azpi-eremua zehaztu) eta nora sakatu ohi da (distantzia
eta sakeko azpi-espazioaren kokapena).
f. Tantoa irabazi eta galtzeko moduak zehaztu. Nola lortu ohi da
tantoa egitea (aukera guztiak zehaztu) eta nola galdu ohi da tantoa (aukera
guztiak zehaztu).
g. Zehaztu marra (arraia, xixa, ratlla) bezalako egoera bereziak ba al dauden, noiz egin ohi diren
eta nola jokatzen diren, baita jokoan duten eragina ere. zehaztuz.
h. Markagailu mugatua. Zehaztu
zenbatera jokatu ohi den. Frontenisa bezalako egoera berezien kasuan, zehaztu
markagailu sistema.
6. Joko ekintza deskribatu.
a. Zehaztu normalean nork
sakatzen duen (sakea, ferida, traure).
b. Sake-errestoan, sakatzaileen
eta errestokoen ohiko kokapena zehaztu.
c. Jokamoldeko kolperik
ezagunenak eta erabilienak zehaztu.
d. Jokaldirik ohikoenak zehaztu (pilotaren
norabidea), hots, sakean, errestoan eta elkartrukeko egoeretan ezberdinduz.
No hay comentarios:
Publicar un comentario